رمان خوندنم و اعصاب خورد شدنم و.......................................................


♂♥♀دخي باحال♂♥♀

عچقولانه س

شلوم به همه

خوفین؟

من زیاد خوف نیسم!

دیشب کلی گریه کردم

نه با کسی دعوام نشد از سر رمانی که خونده بودم

خیلی گریه کردم خداییی اعصابم خورد شد که اون پسره و دختره ینی سعید و کیمیا بهم نرسیدن!

نه این جوری نیس که بره با کسی دیگه تو اوج بدبختی دختره زیر ماشین میره و میمیره !

حوصله ندارم الان دوباره گریه م میگیره! اسم کتابش ناباورانه س برین دانلود کنین

بعدش  انقد گریه کردم بقیه هم اومدن ببیننن چمه!؟

بعدش عمه م گف نیوشا برو بخواب! منم خوافیدم!

بعدش یاده کسایی که دوسشون داشم که فوت کردن افتادن یکیشون رو که عاشقش بودم یادم اومد خاله صیفی!

دیشب واس اونم گریه کردم خیلی حالم بد بود سرمم درد گرفه بود بعد خوافیدم

خب بای حتما کتاب ناباورانه رو بگیرین خیلی قشنگ بود

عاشقتونم در حد......

 

 



نظرات شما عزیزان:

هنگامه
ساعت17:27---6 آذر 1391


بــــــا تـــــــــــــو بــــــــــــون
ساعت18:23---16 شهريور 1391
سلام وبلاگ خوبي داري به منم سر بزن.

من لينكت كردم اگه خوشت اومد تو منو لينك كنپاسخ: چشم


ساعت16:36---16 شهريور 1391

 

چه احساساتي منم همينجوريم ولي نه به اين شدت

 

  ههههههههههههههههههههههههههه

 



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-tagname->
چهار شنبه 15 شهريور 1391برچسب:, 13:35نوشته شده توسط: دخي باحال عاچق♂♥♀


کيمــيا